NEDERLANDS    FRANCAIS     LOGIN
 
 
Home SITEMAP

INFORMATIEAANVRAAG / CONTACTEER ONS

 



Al onze opleidingen
Print Winkel



 

Agenda van onze open opleidingen



Datum van de sessie
Opleiding
Taal
 
15/04/2024
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2024    Docent:

Français
15/04/2024
Budgetbeheer voor manager (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

Weten hoe je een budget opstelt en effectief beheert is een van de essentiële vaardigheden voor elke goede manager.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/04/2024    Docent:

Français
15/04/2024
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2024    Docent:

Néerlandais
15/04/2024
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2024    Docent:

Français
15/04/2024
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2024    Docent:

Néerlandais
15/04/2024
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2024    Docent:

Néerlandais
16/04/2024
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/04/2024    Docent:

Néerlandais
16/04/2024
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/04/2024    Docent:

Français
16/04/2024
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/04/2024    Docent:

Français
16/04/2024
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/04/2024    Docent:

Néerlandais
16/04/2024
Management verantwoordelijkheid met betrekking tot veiligheidszaken (code opleiding IE-N-SEC)

Managers spelen een cruciale rol bij het ontwikkelen van een sterke veiligheidscultuur. Ze zijn een voorbeeld voor medewerkers.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/04/2024    Docent:

Néerlandais
17/04/2024
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/04/2024    Docent:

Néerlandais
17/04/2024
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/04/2024    Docent:

Néerlandais
17/04/2024
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/04/2024    Docent:

Néerlandais
18/04/2024
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/04/2024    Docent:

Français
18/04/2024
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/04/2024    Docent:

Néerlandais
18/04/2024
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/04/2024    Docent:

Néerlandais
18/04/2024
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/04/2024    Docent:

Français
18/04/2024
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/04/2024    Docent:

Néerlandais
19/04/2024
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/04/2024    Docent:

Néerlandais
22/04/2024
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/04/2024    Docent:

Néerlandais
22/04/2024
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/04/2024    Docent:

Français
22/04/2024
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/04/2024    Docent:

Français
22/04/2024
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/04/2024    Docent:

Néerlandais
22/04/2024
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/04/2024    Docent:

Néerlandais
23/04/2024
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/04/2024    Docent:

Français
24/04/2024
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2024    Docent:

Français
24/04/2024
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2024    Docent:

Néerlandais
24/04/2024
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2024    Docent:

Néerlandais
24/04/2024
Digitale detox voor managers (code opleiding IR-N-DIGIT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2024    Docent:

Néerlandais
25/04/2024
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/04/2024    Docent:

Néerlandais
25/04/2024
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/04/2024    Docent:

Néerlandais
25/04/2024
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/04/2024    Docent:

Français
26/04/2024
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2024    Docent:

Français
26/04/2024
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2024    Docent:

Néerlandais
26/04/2024
Situationeel Leiderschap (code opleiding IE-N-MINUTE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2024    Docent:

Néerlandais
29/04/2024
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2024    Docent:

Néerlandais
29/04/2024
Teamcohesie (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)

Teamcohesie: het verschil tussen een groep en een team

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2024    Docent:

Néerlandais
29/04/2024
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2024    Docent:

Français
30/04/2024
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/04/2024    Docent:

Français
30/04/2024
Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement (code opleiding IE-N-HART.COHER)

Er gaat geen week voorbij of er komt een bericht in de media in verband met stress of burnout bij werknemers. De jaarlijkse extra kost voor de werkgever bedraagt wel 3.750 euro per werknemer.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/04/2024    Docent:

Néerlandais
02/05/2024
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/05/2024    Docent:

Français
03/05/2024
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/05/2024    Docent:

Français
06/05/2024
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/05/2024    Docent:

Néerlandais
07/05/2024
Een professionele e-mail schrijven (code opleiding IE-N-MAILS.OPSTELLEN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/05/2024    Docent:

Français
09/05/2024
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/05/2024    Docent:

Français
09/05/2024
Begeleiding: “Peter – Meter” (code opleiding IE-N-CORPO)

Het concept van begeleiding is een vormende relatie tussen de docent en een leerling, een persoon die in opleiding is vanaf het moment dat hij of zij binnen het bedrijf aakomt.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/05/2024    Docent:

Français
09/05/2024
Medewerkers motiveren (code opleiding IE-N-ENTMOT)

Motivatie is niet voor eens en voor altijd vanzelfsprekend maar moet gehandhaafd worden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/05/2024    Docent:

Français
10/05/2024
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/05/2024    Docent:

Néerlandais
13/05/2024
Lach je stress en angst uit (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Lachen is de gemakkelijkste en veiligste manier om een ​​persoon te verlichten of zelfs te bevrijden van stress en het ontstaan ​​van ziekten te voorkomen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/05/2024    Docent:

Néerlandais
13/05/2024
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/05/2024    Docent:

Français
13/05/2024
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/05/2024    Docent:

Néerlandais
13/05/2024
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/05/2024    Docent:

Français
13/05/2024
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/05/2024    Docent:

Français
13/05/2024
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/05/2024    Docent:

Néerlandais
13/05/2024
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/05/2024    Docent:

Français
14/05/2024
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/05/2024    Docent:

Néerlandais
14/05/2024
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/05/2024    Docent:

Néerlandais
14/05/2024
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/05/2024    Docent:

Français
14/05/2024
Teamcohesie (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)

Teamcohesie: het verschil tussen een groep en een team

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/05/2024    Docent:

Français
14/05/2024
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/05/2024    Docent:

Français
15/05/2024
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/05/2024    Docent:

Néerlandais
15/05/2024
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/05/2024    Docent:

Néerlandais
15/05/2024
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/05/2024    Docent:

Français
16/05/2024
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/05/2024    Docent:

Néerlandais
16/05/2024
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/05/2024    Docent:

Néerlandais
16/05/2024
Voorselecties maken (code opleiding IE-N-GOED.KAND)

Hoe de beste kandidaat kiezen zonder psycholoog te zijn

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/05/2024    Docent:

Français
16/05/2024
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/05/2024    Docent:

Français
16/05/2024
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/05/2024    Docent:

Néerlandais
16/05/2024
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/05/2024    Docent:

Français
16/05/2024
Management verantwoordelijkheid met betrekking tot veiligheidszaken (code opleiding IE-N-SEC)

Managers spelen een cruciale rol bij het ontwikkelen van een sterke veiligheidscultuur. Ze zijn een voorbeeld voor medewerkers.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/05/2024    Docent:

Français
17/05/2024
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/05/2024    Docent:

Néerlandais
17/05/2024
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/05/2024    Docent:

Français
17/05/2024
Planning management (code opleiding IE-N-EVAL.OPL)

Planning is een managementtool om de behoeften te anticiperen en het gebruik maken van beschikbare middelen in het bedrijf of de organisatie.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/05/2024    Docent:

Français
17/05/2024
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/05/2024    Docent:

Français
21/05/2024
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/05/2024    Docent:

Français
21/05/2024
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/05/2024    Docent:

Français
21/05/2024
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/05/2024    Docent:

Français
21/05/2024
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/05/2024    Docent:

Français
21/05/2024
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/05/2024    Docent:

Néerlandais
21/05/2024
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/05/2024    Docent:

Français
22/05/2024
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/05/2024    Docent:

Français
22/05/2024
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/05/2024    Docent:

Français
22/05/2024
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/05/2024    Docent:

Français
23/05/2024
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/05/2024    Docent:

Français
23/05/2024
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/05/2024    Docent:

Néerlandais
23/05/2024
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/05/2024    Docent:

Néerlandais
23/05/2024
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/05/2024    Docent:

Français
23/05/2024
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/05/2024    Docent:

Français
23/05/2024
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/05/2024    Docent:

Néerlandais
23/05/2024
Intergenerationele communicatie (code opleiding IE-N-EMO.STRAT)

Omdat elke generatie haar eigen taal spreekt, is het noodzakelijk dat alle mensen de beste gemeenschappelijke taal begrijpen en leren om met elkaar te kunnen communiceren en met elkaar om te kunnen gaan.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/05/2024    Docent:

Néerlandais
24/05/2024
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 31/05/2024    Docent:

Néerlandais
24/05/2024
Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement (code opleiding IE-N-HART.COHER)

Er gaat geen week voorbij of er komt een bericht in de media in verband met stress of burnout bij werknemers. De jaarlijkse extra kost voor de werkgever bedraagt wel 3.750 euro per werknemer.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/05/2024    Docent:

Français
24/05/2024
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/05/2024    Docent:

Néerlandais
27/05/2024
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/05/2024    Docent:

Néerlandais
27/05/2024
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/05/2024    Docent:

Néerlandais
27/05/2024
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2024    Docent:

Néerlandais
27/05/2024
Financiën voor niet-financiëlen (code opleiding IE-N-FINANCIEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/05/2024    Docent: Stéphanie Herbots

Français
27/05/2024
Efficiënt corresponderen (code opleiding IE-N-PROF.GESCHR)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2024    Docent:

Français
27/05/2024
Online samenwerken (code opleiding IE-N-INVL.KANTOOR)

Werken op afstand of in hybride modus is niet hetzelfde als samenwerken in dezelfde ruimte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2024    Docent:

Néerlandais
27/05/2024
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/05/2024    Docent:

Français
27/05/2024
Digitale detox voor managers (code opleiding IR-N-DIGIT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2024    Docent:

Français
28/05/2024
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/05/2024    Docent:

Français
28/05/2024
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/05/2024    Docent:

Néerlandais
29/05/2024
Ontwikkel uw relationele intelligentie (code opleiding IE-N-RELATIONELEMACH)

“In plaats van relaties te consumeren, moeten we ze cultiveren”

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/05/2024    Docent:

Néerlandais
29/05/2024
Situationeel Leiderschap (code opleiding IE-N-MINUTE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/05/2024    Docent:

Français
29/05/2024
Succesvolle onboarding van uw medewerkers (code opleiding IE-N-OUTPL.PLAN)

Het verwelkomen van een nieuwe medewerker begint bij het overwegen van het profiel dat u gaat werven.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/05/2024    Docent:

Néerlandais
29/05/2024
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/05/2024    Docent:

Français
29/05/2024
Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Het hoeft niet langer te worden aangetoond dat de prestaties en het behalen van de doelstellingen van werknemers rechtstreeks verbonden zijn met hun welzijn.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/05/2024    Docent:

Français
30/05/2024
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/05/2024    Docent:

Français
30/05/2024
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/05/2024    Docent:

Français
30/05/2024
Budgetbeheer voor manager (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

Weten hoe je een budget opstelt en effectief beheert is een van de essentiële vaardigheden voor elke goede manager.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/05/2024    Docent:

Français
30/05/2024
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/05/2024    Docent:

Français
30/05/2024
Uw creatieve leiderschap ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/05/2024    Docent:

Français
30/05/2024
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/05/2024    Docent:

Néerlandais
31/05/2024
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/05/2024    Docent:

Français
31/05/2024
Je hersenen optimaliseren (code opleiding IE-N-COLL.INTELL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/05/2024    Docent:

Français
03/06/2024
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 10/06/2024    Docent:

Français
03/06/2024
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/06/2024    Docent:

Néerlandais
03/06/2024
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/06/2024    Docent:

Français
03/06/2024
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/06/2024    Docent:

Néerlandais
03/06/2024
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/06/2024    Docent:

Néerlandais
04/06/2024
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/06/2024    Docent:

Français
04/06/2024
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/06/2024    Docent:

Néerlandais
04/06/2024
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/06/2024    Docent:

Français
05/06/2024
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 05 & 06/06/2024    Docent:

Néerlandais
05/06/2024
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/06/2024    Docent:

Français
05/06/2024
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 05 & 06/06/2024    Docent:

Néerlandais
05/06/2024
Efficiënt corresponderen (code opleiding IE-N-PROF.GESCHR)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/06/2024    Docent:

Néerlandais
06/06/2024
Lach je stress en angst uit (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Lachen is de gemakkelijkste en veiligste manier om een ​​persoon te verlichten of zelfs te bevrijden van stress en het ontstaan ​​van ziekten te voorkomen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/06/2024    Docent:

Français
06/06/2024
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/06/2024    Docent:

Néerlandais
07/06/2024
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/06/2024    Docent:

Néerlandais
07/06/2024
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/06/2024    Docent:

Néerlandais
07/06/2024
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/06/2024    Docent:

Français
07/06/2024
Medewerkers motiveren (code opleiding IE-N-ENTMOT)

Motivatie is niet voor eens en voor altijd vanzelfsprekend maar moet gehandhaafd worden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/06/2024    Docent:

Néerlandais
10/06/2024
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/06/2024    Docent:

Français
10/06/2024
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 10 & 11/06/2024    Docent:

Néerlandais
10/06/2024
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/06/2024    Docent:

Néerlandais
10/06/2024
Teamcohesie (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)

Teamcohesie: het verschil tussen een groep en een team

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/06/2024    Docent:

Néerlandais
10/06/2024
Digitale detox voor managers (code opleiding IR-N-DIGIT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/06/2024    Docent:

Néerlandais
11/06/2024
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/06/2024    Docent:

Néerlandais
11/06/2024
Intergenerationele communicatie (code opleiding IE-N-EMO.STRAT)

Omdat elke generatie haar eigen taal spreekt, is het noodzakelijk dat alle mensen de beste gemeenschappelijke taal begrijpen en leren om met elkaar te kunnen communiceren en met elkaar om te kunnen gaan.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/06/2024    Docent:

Français
11/06/2024
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/06/2024    Docent:

Néerlandais
11/06/2024
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/06/2024    Docent:

Français
12/06/2024
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/06/2024    Docent:

Néerlandais
12/06/2024
Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Het hoeft niet langer te worden aangetoond dat de prestaties en het behalen van de doelstellingen van werknemers rechtstreeks verbonden zijn met hun welzijn.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/06/2024    Docent:

Néerlandais
13/06/2024
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/06/2024    Docent:

Français
13/06/2024
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/06/2024    Docent:

Français
13/06/2024
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/06/2024    Docent:

Néerlandais
13/06/2024
Situationeel Leiderschap (code opleiding IE-N-MINUTE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/06/2024    Docent:

Néerlandais
13/06/2024
Budgetbeheer voor manager (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

Weten hoe je een budget opstelt en effectief beheert is een van de essentiële vaardigheden voor elke goede manager.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/06/2024    Docent:

Néerlandais
14/06/2024
Ontwikkel uw relationele intelligentie (code opleiding IE-N-RELATIONELEMACH)

“In plaats van relaties te consumeren, moeten we ze cultiveren”

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/06/2024    Docent:

Français
14/06/2024
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/06/2024    Docent:

Néerlandais
17/06/2024
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/06/2024    Docent:

Français
17/06/2024
Succesvolle onboarding van uw medewerkers (code opleiding IE-N-OUTPL.PLAN)

Het verwelkomen van een nieuwe medewerker begint bij het overwegen van het profiel dat u gaat werven.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2024    Docent:

Français
17/06/2024
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2024    Docent:

Français
17/06/2024
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/06/2024    Docent:

Néerlandais
17/06/2024
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2024    Docent:

Néerlandais
17/06/2024
Management verantwoordelijkheid met betrekking tot veiligheidszaken (code opleiding IE-N-SEC)

Managers spelen een cruciale rol bij het ontwikkelen van een sterke veiligheidscultuur. Ze zijn een voorbeeld voor medewerkers.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2024    Docent:

Néerlandais
18/06/2024
Planning management (code opleiding IE-N-EVAL.OPL)

Planning is een managementtool om de behoeften te anticiperen en het gebruik maken van beschikbare middelen in het bedrijf of de organisatie.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2024    Docent:

Néerlandais
18/06/2024
Online samenwerken (code opleiding IE-N-INVL.KANTOOR)

Werken op afstand of in hybride modus is niet hetzelfde als samenwerken in dezelfde ruimte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2024    Docent:

Français
18/06/2024
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2024    Docent:

Néerlandais
19/06/2024
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/06/2024    Docent:

Néerlandais
19/06/2024
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/06/2024    Docent:

Français
19/06/2024
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/06/2024    Docent:

Néerlandais
19/06/2024
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/06/2024    Docent:

Néerlandais
20/06/2024
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/06/2024    Docent:

Néerlandais
20/06/2024
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/06/2024    Docent:

Français
20/06/2024
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/06/2024    Docent:

Néerlandais
20/06/2024
Uw creatieve leiderschap ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/06/2024    Docent:

Néerlandais
21/06/2024
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/06/2024    Docent:

Néerlandais
21/06/2024
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/06/2024    Docent:

Français
24/06/2024
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2024    Docent:

Français
24/06/2024
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2024    Docent:

Français
24/06/2024
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/06/2024    Docent:

Néerlandais
24/06/2024
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/06/2024    Docent:

Néerlandais
24/06/2024
Begeleiding: “Peter – Meter” (code opleiding IE-N-CORPO)

Het concept van begeleiding is een vormende relatie tussen de docent en een leerling, een persoon die in opleiding is vanaf het moment dat hij of zij binnen het bedrijf aakomt.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2024    Docent:

Néerlandais
25/06/2024
Voorselecties maken (code opleiding IE-N-GOED.KAND)

Hoe de beste kandidaat kiezen zonder psycholoog te zijn

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/06/2024    Docent:

Néerlandais
25/06/2024
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/06/2024    Docent:

Néerlandais
25/06/2024
Je hersenen optimaliseren (code opleiding IE-N-COLL.INTELL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/06/2024    Docent:

Néerlandais
25/06/2024
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/06/2024    Docent:

Français
26/06/2024
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/06/2024    Docent:

Néerlandais
26/06/2024
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/06/2024    Docent:

Français
26/06/2024
Een professionele e-mail schrijven (code opleiding IE-N-MAILS.OPSTELLEN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/06/2024    Docent:

Néerlandais
26/06/2024
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 26 & 27/06/2024    Docent:

Français
27/06/2024
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/06/2024    Docent:

Français
27/06/2024
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/06/2024    Docent:

Néerlandais
27/06/2024
Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement (code opleiding IE-N-HART.COHER)

Er gaat geen week voorbij of er komt een bericht in de media in verband met stress of burnout bij werknemers. De jaarlijkse extra kost voor de werkgever bedraagt wel 3.750 euro per werknemer.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/06/2024    Docent:

Néerlandais
27/06/2024
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/06/2024    Docent:

Néerlandais
28/06/2024
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/06/2024    Docent:

Néerlandais
28/06/2024
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/06/2024    Docent:

Français
28/06/2024
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/06/2024    Docent:

Français






TEAMPOWER - Avenue L. Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussels - BELGIUM - tel +32 (0)2 771 76 23 - fax +32 (0)2 772 18 42 - Legal & privacy - Contact