
Klachtenbehandeling

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur

1 dag(en)
Doelgroep 
Hotliners, medewerkers van de klantendienst, verantwoordelijken voor onderhoud of plaatsing, medewerkers dienst-na-verkoop
Doelstellingen

- de oorzaken van klachten identificeren - klachten ontvangen op een positieve manier - organisatie van een dienst voor een degelijke klachtenbehandeling
Programma

Inleiding - De basis van de klachtenbehandeling - De klassieke regels van een klantendienst - De oorzaken van een klacht - De verschillende stappen in de behandeling van een klacht - De L.H.I.A.-methode (Luisteren, Herformuleren, Informeren, Afsluiten)
Klachten ontvangen - De vaardigheden om klachten te ontvangen (empathie en actief luisteren) - Zijn emoties beheren - Zelfzekerheid - De klant geruststellen - De juiste vragen op het juiste ogenblik stellen
Reageren op klachten - Tijd beheren - Middelen opzoeken - Oplossingen voorstellen - De verschillende oplossingen - De klant informeren - Afsluiten op een positieve manier
Follow up verzekeren - Opvolging als tool voor klantentevredenheid
Methodologie

De pedagogische methode van de opleiding berust hoofdzakelijk op praktische casestudies : mini-sketches, rollenspellen en praktijksimulaties.

Open Opleidingen
Prijs

550.00 € HT

Plaats

Teampower, Louis Gribaumontlaan 179, 1200 Brussel
Uuregeling

van 09u30 tot 17u00, met ontvangst vanaf 09u00
Trainer(s)

Inschrijvingsvoorwaarden

- De trainingen worden gegeven op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.
- De inschrijvingen worden 14 dagen voor de aanvangsdatum van het seminarie afgesloten.
- Uw inschrijving zal definitief zijn bij ontvangst van uw betaling.

Voor meer informatie neem gerust
contact met ons op.

Algemene voorwaarden

- Het terugsturen van het inschrijvingsformulier maakt deel uit van de bevestiging van uw deelname en verbindt u tot het vereffenen van het bedrag van de factuur.
- De prijs van het seminarie moet binnen de 8 dagen na het versturen van de factuur betaald worden, door overschrijving op de rekening van Team Power 210-0326231-72. Elke betaling die verricht is na deze termijn, brengt in vol recht en zonder voorafgaande aanmaning, een forfaitair bedrag van 10% van het totaal bedrag van de factuur teweeg, evenals verwijlinteresten van 10% per jaar die aangerekend zullen worden vanaf de factuurdatum.
- Het recht tot deelname aan de training houdt in dat het totaalbedrag van de factuur vooraf betaald wordt.
- De annulaties die minder dan een week vóór de opleiding uitgevoerd worden, zullen terugbetaald worden tot een bedrag van 50% van het totaalbedrag. Na deze termijn, zullen de annulaties niet meer aanvaard worden en blijft het totaalbedrag van de factuur verschuldigd.
- In geval van verhindering, kan u vervangen worden door een andere persoon van uw bedrijf.
- De trainingen worden georganiseerd op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.

Opleiding op maat
Prijs
 Op aanvraag
Locatie
 Te bepalen.
Uren
 Te bepalen.
 Voor meer inlichtingen neem contact op met :
Claire Collard
Algemene voorwaarden

- Het terugsturen van het inschrijvingsformulier maakt deel uit van de bevestiging van uw deelname en verbindt u tot het vereffenen van het bedrag van de factuur.
- De prijs van het seminarie moet binnen de 8 dagen na het versturen van de factuur betaald worden, door overschrijving op de rekening van Team Power 210-0326231-72. Elke betaling die verricht is na deze termijn, brengt in vol recht en zonder voorafgaande aanmaning, een forfaitair bedrag van 10% van het totaal bedrag van de factuur teweeg, evenals verwijlinteresten van 10% per jaar die aangerekend zullen worden vanaf de factuurdatum.
- Het recht tot deelname aan de training houdt in dat het totaalbedrag van de factuur vooraf betaald wordt.
- De annulaties die minder dan een week vóór de opleiding uitgevoerd worden, zullen terugbetaald worden tot een bedrag van 50% van het totaalbedrag. Na deze termijn, zullen de annulaties niet meer aanvaard worden en blijft het totaalbedrag van de factuur verschuldigd.
- In geval van verhindering, kan u vervangen worden door een andere persoon van uw bedrijf.
- De trainingen worden georganiseerd op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.
|