NEDERLANDS    FRANCAIS     LOGIN
 
 
Home SITEMAP

INFORMATIEAANVRAAG / CONTACTEER ONS

 



Al onze opleidingen
Print Winkel



 

Agenda van onze open opleidingen



Datum van de sessie
Opleiding
Taal
 
06/04/2020
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/04/2020    Docent:

Français
06/04/2020
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/04/2020    Docent:

Français
06/04/2020
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/04/2020    Docent:

Néerlandais
23/04/2020
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/04/2020    Docent:

Français
23/04/2020
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/04/2020    Docent:

Néerlandais
24/04/2020
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2020    Docent:

Néerlandais
24/04/2020
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2020    Docent:

Français
27/04/2020
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020    Docent:

Néerlandais
27/04/2020
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/04/2020    Docent:

Français
27/04/2020
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020    Docent:

Néerlandais
27/04/2020
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020    Docent:

Néerlandais
27/04/2020
Workshop : Time Management (code opleiding IE-N-TIJD.WORK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020 pm    Docent:

Néerlandais
27/04/2020
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020    Docent:

Néerlandais
27/04/2020
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/04/2020    Docent:

Français
27/04/2020
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020    Docent:

Français
27/04/2020
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/04/2020    Docent:

Français
27/04/2020
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/04/2020    Docent:

Néerlandais
28/04/2020
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/04/2020    Docent:

Français
29/04/2020
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/04/2020    Docent:

Français
29/04/2020
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/04/2020    Docent:

Néerlandais
29/04/2020
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/04/2020    Docent:

Néerlandais
30/04/2020
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/04/2020    Docent:

Néerlandais
04/05/2020
Onderhandelingstechnieken voor managers (code opleiding IE-N-ONDERHAN)

De voorbereiding – het onderhandelen zelf – tot een akkoord komen of de onderhandeling stoppen – het implementeren van het akkoord

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/05/2020    Docent:

Néerlandais
04/05/2020
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/05/2020    Docent:

Français
06/05/2020
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/05/2020    Docent:

Néerlandais
06/05/2020
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/05/2020    Docent:

Français
06/05/2020
Team Management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/05/2020    Docent: Ulrike Hanig

Néerlandais
06/05/2020
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/05/2020    Docent:

Français
06/05/2020
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/05/2020    Docent:

Néerlandais
06/05/2020
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/05/2020    Docent:

Français
06/05/2020
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/05/2020    Docent:

Français
07/05/2020
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 07 & 08/05/2020    Docent:

Néerlandais
07/05/2020
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/05/2020    Docent:

Néerlandais
07/05/2020
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/05/2020    Docent:

Néerlandais
08/05/2020
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Français
08/05/2020
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Français
08/05/2020
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Néerlandais
08/05/2020
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Français
08/05/2020
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Français
08/05/2020
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020 pm    Docent:

Français
08/05/2020
Innoveren met Design Thinking (code opleiding IE-N-INNOV.DESIGN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Français
08/05/2020
Maak van telewerken een succes (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020 am    Docent:

Français
08/05/2020
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Français
08/05/2020
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/05/2020    Docent:

Néerlandais
11/05/2020
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/05/2020    Docent:

Français
11/05/2020
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/05/2020    Docent:

Français
11/05/2020
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/05/2020    Docent:

Néerlandais
11/05/2020
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/05/2020    Docent:

Français
11/05/2020
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/05/2020    Docent:

Français
11/05/2020
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/05/2020    Docent:

Néerlandais
11/05/2020
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/05/2020    Docent:

Français
13/05/2020
Manipulatie ontkrachten (code opleiding IE-N-MANIP.ONTKR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/05/2020    Docent:

Français
13/05/2020
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/05/2020    Docent:

Néerlandais
13/05/2020
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/05/2020    Docent:

Français
14/05/2020
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/05/2020    Docent:

Néerlandais
14/05/2020
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/05/2020    Docent:

Néerlandais
14/05/2020
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/05/2020    Docent:

Néerlandais
14/05/2020
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/05/2020    Docent:

Néerlandais
15/05/2020
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/05/2020    Docent:

Français
15/05/2020
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/05/2020    Docent:

Français
18/05/2020
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/05/2020    Docent:

Néerlandais
18/05/2020
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/05/2020    Docent:

Français
18/05/2020
Workshop : Time Management (code opleiding IE-N-TIJD.WORK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/05/2020 pm    Docent:

Français
18/05/2020
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/05/2020    Docent:

Français
19/05/2020
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/05/2020    Docent:

Français
20/05/2020
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/05/2020    Docent:

Français
20/05/2020
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/05/2020    Docent:

Néerlandais
20/05/2020
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/05/2020    Docent:

Néerlandais
25/05/2020
Workshop : Absenteïsme terugkeergesprekken houden (code opleiding IE-N-WORK.ABS)

Tijdens deze interactieve workshop, krijgt u de mogelijkheid de nodige vaardigheden te ontwikkelen om een terugkeergesprek na absenteïsme op een efficiënte manier te voeren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/05/2020 pm    Docent:

Néerlandais
25/05/2020
Team Management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/05/2020    Docent:

Français
25/05/2020
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/05/2020    Docent:

Français
25/05/2020
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25/05 & 02/06/2020    Docent:

Néerlandais
25/05/2020
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/05/2020    Docent:

Néerlandais
25/05/2020
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/05/2020    Docent:

Français
25/05/2020
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/05/2020    Docent:

Néerlandais
26/05/2020
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/05/2020    Docent:

Néerlandais
27/05/2020
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2020    Docent:

Français
27/05/2020
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2020    Docent:

Néerlandais
27/05/2020
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/05/2020    Docent:

Néerlandais
28/05/2020
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 28 & 29/05/2020    Docent:

Néerlandais
28/05/2020
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/05/2020    Docent:

Néerlandais
28/05/2020
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 28 & 29/05/2020    Docent:

Néerlandais
03/06/2020
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/06/2020    Docent:

Français
03/06/2020
Team Management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/06/2020    Docent:

Néerlandais
03/06/2020
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/06/2020    Docent:

Néerlandais
03/06/2020
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/06/2020    Docent:

Français
03/06/2020
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/06/2020    Docent:

Néerlandais
03/06/2020
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/06/2020    Docent:

Néerlandais
04/06/2020
Workshop : Absenteïsme terugkeergesprekken houden (code opleiding IE-N-WORK.ABS)

Tijdens deze interactieve workshop, krijgt u de mogelijkheid de nodige vaardigheden te ontwikkelen om een terugkeergesprek na absenteïsme op een efficiënte manier te voeren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/06/2020 pm    Docent:

Français
04/06/2020
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/06/2020    Docent:

Français
04/06/2020
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/06/2020    Docent:

Français
04/06/2020
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/06/2020    Docent:

Français
04/06/2020
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/06/2020    Docent:

Français
05/06/2020
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/06/2020    Docent:

Néerlandais
08/06/2020
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020    Docent:

Néerlandais
08/06/2020
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020    Docent:

Français
08/06/2020
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020    Docent:

Français
08/06/2020
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020    Docent:

Néerlandais
08/06/2020
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020 pm    Docent:

Néerlandais
08/06/2020
Innoveren met Design Thinking (code opleiding IE-N-INNOV.DESIGN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020    Docent:

Néerlandais
08/06/2020
Maak van telewerken een succes (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/06/2020 am    Docent:

Néerlandais
11/06/2020
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/06/2020    Docent:

Français
11/06/2020
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/06/2020    Docent:

Français
11/06/2020
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/06/2020    Docent:

Néerlandais
11/06/2020
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/06/2020    Docent:

Français
11/06/2020
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/06/2020    Docent:

Français
12/06/2020
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 19/06/2020    Docent:

Français
12/06/2020
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/06/2020    Docent:

Français
12/06/2020
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/06/2020    Docent:

Néerlandais
15/06/2020
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/06/2020    Docent:

Néerlandais
15/06/2020
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/06/2020    Docent:

Français
15/06/2020
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/06/2020    Docent:

Français
17/06/2020
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Néerlandais
17/06/2020
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Néerlandais
17/06/2020
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Néerlandais
17/06/2020
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Français
17/06/2020
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Français
17/06/2020
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Néerlandais
17/06/2020
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/06/2020    Docent:

Néerlandais
18/06/2020
Onderhandelingstechnieken voor managers (code opleiding IE-N-ONDERHAN)

De voorbereiding – het onderhandelen zelf – tot een akkoord komen of de onderhandeling stoppen – het implementeren van het akkoord

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/06/2020    Docent:

Français
18/06/2020
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2020    Docent:

Néerlandais
18/06/2020
Workshop : Time Management (code opleiding IE-N-TIJD.WORK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2020 pm    Docent:

Néerlandais
18/06/2020
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/06/2020    Docent:

Néerlandais
18/06/2020
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2020    Docent:

Néerlandais
18/06/2020
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2020    Docent:

Néerlandais
18/06/2020
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/06/2020    Docent:

Français
18/06/2020
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/06/2020    Docent:

Néerlandais
22/06/2020
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/06/2020    Docent:

Français
22/06/2020
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/06/2020    Docent:

Néerlandais
22/06/2020
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/06/2020    Docent:

Néerlandais
22/06/2020
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/06/2020    Docent:

Français
22/06/2020
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/06/2020    Docent:

Néerlandais
22/06/2020
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/06/2020    Docent:

Néerlandais
24/06/2020
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2020    Docent:

Français
24/06/2020
Manipulatie ontkrachten (code opleiding IE-N-MANIP.ONTKR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2020    Docent:

Néerlandais
24/06/2020
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2020    Docent:

Néerlandais
24/06/2020
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/06/2020    Docent:

Français
25/06/2020
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/06/2020    Docent:

Français
25/06/2020
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/06/2020    Docent:

Français
29/06/2020
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/06/2020    Docent:

Néerlandais
29/06/2020
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/06/2020    Docent:

Français






TEAMPOWER - Avenue L. Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussels - BELGIUM - tel +32 (0)2 771 76 23 - fax +32 (0)2 772 18 42 - Legal & privacy - Contact