NEDERLANDS    FRANCAIS     LOGIN
 
 
Home SITEMAP

INFORMATIEAANVRAAG / CONTACTEER ONS

 



Al onze opleidingen
Print Winkel



 

Agenda van onze open opleidingen



Datum van de sessie
Opleiding
Taal
 
30/11/2022
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/11/2022    Docent:

Néerlandais
30/11/2022
Het minuut-management (code opleiding IE-N-MINUTE)

De post-crisiscontext vereist proactiviteit en ontwikkeling van nieuwe vaardigheden voor een perfect communicatieverloop.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/11/2022    Docent:

Français
30/11/2022
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/11/2022    Docent:

Néerlandais
30/11/2022
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/11/2022    Docent:

Français
01/12/2022
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/12/2022    Docent:

Néerlandais
01/12/2022
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/12/2022    Docent:

Néerlandais
01/12/2022
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/12/2022 am    Docent:

Néerlandais
01/12/2022
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/12/2022    Docent:

Français
01/12/2022
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/12/2022    Docent:

Français
02/12/2022
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/12/2022    Docent:

Néerlandais
02/12/2022
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/12/2022    Docent:

Français
02/12/2022
Deconnectie en haar inleggen (code opleiding IE-N-DECONN)

Het telewerk heeft de verhouding van het individu tot het werk verandert.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/12/2022    Docent:

Néerlandais
05/12/2022
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/12/2022    Docent:

Français
05/12/2022
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 05 & 06/12/2022    Docent:

Néerlandais
05/12/2022
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 05 & 06/12/2022    Docent:

Français
05/12/2022
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/12/2022    Docent:

Néerlandais
05/12/2022
Social media en afstand nemen (code opleiding IE-N-SOCIALMED)

Wanneer we op de juiste wijze met de sociale media omgaan,helpt het om betrokken te blijven met onze professionele en/of privé contacten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/12/2022    Docent:

Français
06/12/2022
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/12/2022    Docent:

Néerlandais
06/12/2022
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/12/2022    Docent:

Français
06/12/2022
Vergadermoeheid voorkomen (code opleiding IE-N-REUNIONITE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/12/2022    Docent:

Néerlandais
07/12/2022
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 07 & 14/12/2022    Docent:

Français
07/12/2022
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/12/2022    Docent:

Néerlandais
07/12/2022
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/12/2022    Docent:

Français
07/12/2022
Teamcohesie (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)

Teamcohesie: het verschil tussen een groep en een team

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/12/2022    Docent:

Néerlandais
07/12/2022
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/12/2022    Docent:

Néerlandais
08/12/2022
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/12/2022    Docent:

Français
08/12/2022
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/12/2022    Docent:

Français
08/12/2022
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/12/2022    Docent:

Néerlandais
08/12/2022
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/12/2022    Docent:

Néerlandais
08/12/2022
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/12/2022    Docent:

Néerlandais
09/12/2022
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/12/2022    Docent:

Français
09/12/2022
Het minuut-management (code opleiding IE-N-MINUTE)

De post-crisiscontext vereist proactiviteit en ontwikkeling van nieuwe vaardigheden voor een perfect communicatieverloop.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/12/2022    Docent:

Néerlandais
09/12/2022
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/12/2022    Docent:

Français
12/12/2022
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/12/2022    Docent:

Français
12/12/2022
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/12/2022    Docent:

Français
12/12/2022
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/12/2022    Docent:

Français
12/12/2022
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/12/2022    Docent:

Néerlandais
12/12/2022
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/12/2022    Docent:

Néerlandais
12/12/2022
Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor (code opleiding IE-N-RETOUR)

Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/12/2022    Docent:

Néerlandais
13/12/2022
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/12/2022    Docent:

Néerlandais
13/12/2022
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/12/2022    Docent:

Néerlandais
13/12/2022
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/12/2022    Docent:

Néerlandais
13/12/2022
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/12/2022    Docent:

Français
14/12/2022
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/12/2022    Docent:

Français
14/12/2022
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/12/2022    Docent:

Néerlandais
14/12/2022
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/12/2022    Docent:

Néerlandais
14/12/2022
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/12/2022    Docent:

Néerlandais
15/12/2022
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/12/2022    Docent:

Néerlandais
15/12/2022
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/12/2022    Docent:

Français
15/12/2022
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/12/2022    Docent:

Néerlandais
15/12/2022
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk te beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/12/2022    Docent:

Néerlandais
16/12/2022
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2022    Docent:

Français
16/12/2022
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2022    Docent:

Français
16/12/2022
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2022    Docent:

Néerlandais
16/12/2022
Gebruik de kracht van je lichaamstaal (code opleiding IE-N-CORPO)

Waarom slagen sommigen er schijnbaar veel gemakkelijke in om hun doel in een gesprek te bereiken en anderen te overtuigen?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2022    Docent:

Néerlandais
16/12/2022
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2022    Docent:

Français
16/12/2022
Systemische analyse ten dienste van het management (code opleiding IE-N-ANSYS)

Een organisatie is een levend organisme. Hoe kan men hiervan profiteren om de werking en de resultaten te verbeteren ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2022    Docent:

Néerlandais
19/12/2022
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/12/2022    Docent:

Français
19/12/2022
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/12/2022    Docent:

Français
19/12/2022
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/12/2022    Docent:

Néerlandais
19/12/2022
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/12/2022    Docent:

Néerlandais
19/12/2022
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/12/2022    Docent:

Français
19/12/2022
Medewerkers motiveren (code opleiding IE-N-ENTMOT)

Motivatie is niet voor eens en voor altijd vanzelfsprekend maar moet gehandhaafd worden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/12/2022    Docent:

Néerlandais
20/12/2022
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/12/2022    Docent:

Néerlandais
20/12/2022
Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement (code opleiding IE-N-HART.COHER)

Er gaat geen week voorbij of er komt een bericht in de media in verband met stress of burnout bij werknemers. De jaarlijkse extra kost voor de werkgever bedraagt wel 3.750 euro per werknemer.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/12/2022    Docent:

Néerlandais
20/12/2022
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/12/2022    Docent:

Néerlandais
20/12/2022
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/12/2022    Docent:

Français
21/12/2022
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/12/2022    Docent:

Français
21/12/2022
Uw creatieve leiderschap ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/12/2022    Docent:

Néerlandais
21/12/2022
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/12/2022    Docent:

Français
21/12/2022
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/12/2022    Docent:

Néerlandais
21/12/2022
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/12/2022    Docent:

Néerlandais
22/12/2022
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/12/2022    Docent:

Français
22/12/2022
Een krachtige boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

U herhaalt steeds dezelfde boodschap maar niemand herinnert het zich ? Ze zijn waarschijnlijk niet geraakt door de boodschap. Storytelling kan u helpen om meer impact te hebben.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/12/2022    Docent:

Néerlandais
22/12/2022
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/12/2022    Docent:

Néerlandais
22/12/2022
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/12/2022    Docent:

Français
23/12/2022
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/12/2022    Docent:

Néerlandais
23/12/2022
Het (her)definiëren van rollen in uw organisatie (code opleiding IE-N-ROLES)

Rollen en verantwoordelijkheden binnen een team te verdelen is geen makkelijke taak.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/12/2022    Docent:

Néerlandais
09/01/2023
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/01/2023    Docent:

Français
09/01/2023
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/01/2023    Docent:

Néerlandais
09/01/2023
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/01/2023    Docent:

Néerlandais
09/01/2023
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/01/2023    Docent:

Français
09/01/2023
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/01/2023    Docent:

Français
09/01/2023
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/01/2023    Docent:

Néerlandais
10/01/2023
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/01/2023    Docent:

Néerlandais
10/01/2023
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/01/2023    Docent:

Français
10/01/2023
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/01/2023    Docent:

Français
10/01/2023
Het (her)definiëren van rollen in uw organisatie (code opleiding IE-N-ROLES)

Rollen en verantwoordelijkheden binnen een team te verdelen is geen makkelijke taak.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/01/2023    Docent:

Français
11/01/2023
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2023    Docent:

Français
11/01/2023
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2023    Docent:

Néerlandais
11/01/2023
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2023    Docent:

Français
11/01/2023
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2023    Docent:

Néerlandais
11/01/2023
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2023    Docent:

Français
12/01/2023
Lach je stress en angst uit (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Lachen is de gemakkelijkste en veiligste manier om een ​​persoon te verlichten of zelfs te bevrijden van stress en het ontstaan ​​van ziekten te voorkomen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/01/2023    Docent:

Néerlandais
12/01/2023
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 19/01/2023    Docent:

Néerlandais
12/01/2023
Uw creatieve leiderschap ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/01/2023    Docent:

Français
12/01/2023
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/01/2023    Docent:

Français
12/01/2023
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/01/2023    Docent:

Français
12/01/2023
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/01/2023    Docent:

Français
13/01/2023
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/01/2023    Docent:

Français
13/01/2023
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/01/2023    Docent:

Français
13/01/2023
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/01/2023    Docent:

Néerlandais
16/01/2023
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/01/2023    Docent:

Néerlandais
16/01/2023
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/01/2023    Docent:

Français
16/01/2023
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/01/2023    Docent:

Français
16/01/2023
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/01/2023    Docent:

Néerlandais
16/01/2023
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/01/2023    Docent:

Français
16/01/2023
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/01/2023    Docent:

Néerlandais
17/01/2023
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/01/2023    Docent:

Néerlandais
17/01/2023
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/01/2023    Docent:

Français
17/01/2023
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/01/2023    Docent:

Français
18/01/2023
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2023    Docent:

Néerlandais
18/01/2023
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2023    Docent:

Français
18/01/2023
Succesvolle onboarding van uw medewerkers (code opleiding IE-N-OUTPL.PLAN)

Het verwelkomen van een nieuwe medewerker begint bij het overwegen van het profiel dat u gaat werven.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2023    Docent:

Néerlandais
18/01/2023
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2023    Docent:

Français
18/01/2023
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2023    Docent:

Français
19/01/2023
Succesvolle evaluatiegesprekken (code opleiding IE-N-ENT.EVA)

Managementgesprekken over prestaties

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/01/2023    Docent:

Français
19/01/2023
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/01/2023    Docent:

Français
19/01/2023
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/01/2023    Docent:

Néerlandais
19/01/2023
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/01/2023    Docent:

Français
19/01/2023
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/01/2023    Docent:

Néerlandais
20/01/2023
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/01/2023    Docent:

Français
20/01/2023
Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement (code opleiding IE-N-HART.COHER)

Er gaat geen week voorbij of er komt een bericht in de media in verband met stress of burnout bij werknemers. De jaarlijkse extra kost voor de werkgever bedraagt wel 3.750 euro per werknemer.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/01/2023    Docent:

Français
23/01/2023
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/01/2023    Docent:

Néerlandais
23/01/2023
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/01/2023    Docent:

Français
23/01/2023
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23 & 24/01/2023    Docent:

Néerlandais
23/01/2023
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/01/2023    Docent:

Français
23/01/2023
Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Het hoeft niet langer te worden aangetoond dat de prestaties en het behalen van de doelstellingen van werknemers rechtstreeks verbonden zijn met hun welzijn.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/01/2023    Docent:

Français
23/01/2023
Medewerkers motiveren (code opleiding IE-N-ENTMOT)

Motivatie is niet voor eens en voor altijd vanzelfsprekend maar moet gehandhaafd worden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/01/2023    Docent:

Français
24/01/2023
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/01/2023    Docent:

Français
24/01/2023
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/01/2023    Docent:

Français
25/01/2023
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/01/2023    Docent:

Français
25/01/2023
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2023    Docent:

Néerlandais
25/01/2023
Online samenwerken (code opleiding IE-N-INVL.KANTOOR)

Werken op afstand of in hybride modus is niet hetzelfde als samenwerken in dezelfde ruimte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2023    Docent:

Néerlandais
25/01/2023
Teamcohesie (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)

Teamcohesie: het verschil tussen een groep en een team

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2023    Docent:

Français
25/01/2023
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2023    Docent:

Néerlandais
26/01/2023
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 26 & 27/01/2023    Docent:

Néerlandais
26/01/2023
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 26 & 27/01/2023    Docent:

Néerlandais
26/01/2023
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/01/2023    Docent:

Français
26/01/2023
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk te beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 26 & 27/01/2023    Docent:

Français
27/01/2023
Het minuut-management (code opleiding IE-N-MINUTE)

De post-crisiscontext vereist proactiviteit en ontwikkeling van nieuwe vaardigheden voor een perfect communicatieverloop.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2023    Docent:

Français
27/01/2023
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2023    Docent:

Français
27/01/2023
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2023    Docent:

Français
30/01/2023
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/01/2023    Docent:

Français
30/01/2023
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/01/2023    Docent:

Néerlandais
30/01/2023
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/01/2023    Docent:

Français
30/01/2023
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/01/2023    Docent:

Français
30/01/2023
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/01/2023    Docent:

Néerlandais
30/01/2023
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 30 & 31/01/2023    Docent:

Français
30/01/2023
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/01/2023    Docent:

Néerlandais
30/01/2023
Vergadermoeheid voorkomen (code opleiding IE-N-REUNIONITE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/01/2023    Docent:

Français
31/01/2023
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/01/2023    Docent:

Néerlandais
31/01/2023
Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor (code opleiding IE-N-RETOUR)

Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/01/2023    Docent:

Français
01/02/2023
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2023    Docent:

Néerlandais
01/02/2023
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/02/2023    Docent:

Français
01/02/2023
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/02/2023    Docent:

Néerlandais
01/02/2023
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2023    Docent:

Français
01/02/2023
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2023    Docent:

Néerlandais
01/02/2023
Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor (code opleiding IE-N-RETOUR)

Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2023    Docent:

Néerlandais
02/02/2023
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/02/2023    Docent:

Français
02/02/2023
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/02/2023    Docent:

Néerlandais
02/02/2023
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/02/2023    Docent:

Néerlandais
02/02/2023
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/02/2023    Docent:

Néerlandais
03/02/2023
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/02/2023    Docent:

Français
03/02/2023
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/02/2023    Docent:

Néerlandais
03/02/2023
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/02/2023    Docent:

Néerlandais
06/02/2023
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/02/2023    Docent:

Néerlandais
06/02/2023
Succesvolle evaluatiegesprekken (code opleiding IE-N-ENT.EVA)

Managementgesprekken over prestaties

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/02/2023    Docent:

Néerlandais
06/02/2023
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/02/2023    Docent:

Français
06/02/2023
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/02/2023    Docent:

Français
06/02/2023
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/02/2023    Docent:

Français
06/02/2023
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/02/2023    Docent:

Néerlandais
06/02/2023
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/02/2023    Docent:

Néerlandais
07/02/2023
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/02/2023    Docent:

Néerlandais
07/02/2023
Succesvolle onboarding van uw medewerkers (code opleiding IE-N-OUTPL.PLAN)

Het verwelkomen van een nieuwe medewerker begint bij het overwegen van het profiel dat u gaat werven.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/02/2023    Docent:

Français
07/02/2023
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 07/02/2023    Docent:

Néerlandais
08/02/2023
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/02/2023    Docent:

Français
08/02/2023
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 15/02/2023    Docent:

Français
08/02/2023
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/02/2023    Docent:

Néerlandais
08/02/2023
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/02/2023    Docent:

Néerlandais
08/02/2023
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/02/2023    Docent:

Néerlandais
08/02/2023
Medewerkers motiveren (code opleiding IE-N-ENTMOT)

Motivatie is niet voor eens en voor altijd vanzelfsprekend maar moet gehandhaafd worden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/02/2023    Docent:

Néerlandais
09/02/2023
Lach je stress en angst uit (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Lachen is de gemakkelijkste en veiligste manier om een ​​persoon te verlichten of zelfs te bevrijden van stress en het ontstaan ​​van ziekten te voorkomen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/02/2023    Docent:

Français
09/02/2023
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/02/2023    Docent:

Néerlandais
09/02/2023
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/02/2023    Docent:

Français
09/02/2023
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/02/2023    Docent:

Néerlandais
09/02/2023
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/02/2023    Docent:

Français
09/02/2023
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/02/2023    Docent:

Néerlandais
10/02/2023
Het minuut-management (code opleiding IE-N-MINUTE)

De post-crisiscontext vereist proactiviteit en ontwikkeling van nieuwe vaardigheden voor een perfect communicatieverloop.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2023    Docent:

Néerlandais
10/02/2023
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2023    Docent:

Néerlandais
10/02/2023
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2023    Docent:

Français
10/02/2023
Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Het hoeft niet langer te worden aangetoond dat de prestaties en het behalen van de doelstellingen van werknemers rechtstreeks verbonden zijn met hun welzijn.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2023    Docent:

Néerlandais
13/02/2023
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/03/2023    Docent:

Français
13/02/2023
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/02/2023    Docent:

Néerlandais
13/02/2023
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/02/2023    Docent:

Français
13/02/2023
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/02/2023    Docent:

Néerlandais
13/02/2023
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13 & 14/02/2023    Docent:

Français
13/02/2023
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/02/2023    Docent:

Néerlandais
13/02/2023
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/02/2023    Docent:

Néerlandais
14/02/2023
Uw creatieve leiderschap ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/02/2023    Docent:

Néerlandais
14/02/2023
Teamcohesie (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)

Teamcohesie: het verschil tussen een groep en een team

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/02/2023    Docent:

Néerlandais
15/02/2023
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/02/2023    Docent:

Néerlandais
15/02/2023
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/02/2023    Docent:

Néerlandais
15/02/2023
Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement (code opleiding IE-N-HART.COHER)

Er gaat geen week voorbij of er komt een bericht in de media in verband met stress of burnout bij werknemers. De jaarlijkse extra kost voor de werkgever bedraagt wel 3.750 euro per werknemer.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/02/2023    Docent:

Néerlandais
15/02/2023
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/02/2023    Docent:

Français
16/02/2023
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/02/2023    Docent:

Néerlandais
16/02/2023
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/02/2023    Docent:

Français
16/02/2023
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/02/2023    Docent:

Français
16/02/2023
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/02/2023    Docent:

Néerlandais
16/02/2023
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/02/2023    Docent:

Néerlandais
16/02/2023
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/02/2023    Docent:

Français
17/02/2023
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/02/2023    Docent:

Néerlandais
17/02/2023
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/02/2023    Docent:

Français
17/02/2023
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/02/2023    Docent:

Néerlandais
17/02/2023
Online samenwerken (code opleiding IE-N-INVL.KANTOOR)

Werken op afstand of in hybride modus is niet hetzelfde als samenwerken in dezelfde ruimte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/02/2023    Docent:

Français
17/02/2023
Vergadermoeheid voorkomen (code opleiding IE-N-REUNIONITE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/02/2023    Docent:

Néerlandais
20/02/2023
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/02/2023    Docent:

Néerlandais
20/02/2023
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/02/2023    Docent:

Français
20/02/2023
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/02/2023    Docent:

Français
20/02/2023
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk te beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/02/2023    Docent:

Néerlandais
20/02/2023
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/02/2023    Docent:

Néerlandais
21/02/2023
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/02/2023    Docent:

Français
21/02/2023
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/02/2023    Docent:

Néerlandais
21/02/2023
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/02/2023    Docent:

Néerlandais
23/02/2023
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/02/2023    Docent:

Néerlandais
23/02/2023
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/02/2023    Docent:

Français
23/02/2023
Het (her)definiëren van rollen in uw organisatie (code opleiding IE-N-ROLES)

Rollen en verantwoordelijkheden binnen een team te verdelen is geen makkelijke taak.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/02/2023    Docent:

Néerlandais
24/02/2023
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2023    Docent:

Français
02/03/2023
Succesvolle evaluatiegesprekken (code opleiding IE-N-ENT.EVA)

Managementgesprekken over prestaties

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/03/2023    Docent:

Français
02/03/2023
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/03/2023    Docent:

Néerlandais
06/03/2023
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/03/2023    Docent:

Français
06/03/2023
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/03/2023    Docent:

Néerlandais
08/03/2023
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2023    Docent:

Français
08/03/2023
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2023    Docent:

Néerlandais
08/03/2023
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/03/2023    Docent:

Français
08/03/2023
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08 & 09/03/2023    Docent:

Néerlandais
08/03/2023
Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor (code opleiding IE-N-RETOUR)

Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2023    Docent:

Français
09/03/2023
Lach je stress en angst uit (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Lachen is de gemakkelijkste en veiligste manier om een ​​persoon te verlichten of zelfs te bevrijden van stress en het ontstaan ​​van ziekten te voorkomen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/03/2023    Docent:

Néerlandais
09/03/2023
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/03/2023    Docent:

Français
10/03/2023
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/03/2023    Docent:

Français
10/03/2023
Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Het hoeft niet langer te worden aangetoond dat de prestaties en het behalen van de doelstellingen van werknemers rechtstreeks verbonden zijn met hun welzijn.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/03/2023    Docent:

Français
13/03/2023
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/03/2023    Docent:

Néerlandais
13/03/2023
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 13/03/2023    Docent:

Français
14/03/2023
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/03/2023    Docent:

Français
14/03/2023
Charisma en leadership (code opleiding IE-N-CHARISMA)

Over welke capaciteiten moet een goede leider beschikken?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/03/2023    Docent:

Néerlandais
15/03/2023
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/03/2023    Docent:

Français
16/03/2023
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/03/2023    Docent:

Néerlandais
16/03/2023
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/03/2023    Docent:

Français
16/03/2023
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/03/2023    Docent:

Français
17/03/2023
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/03/2023    Docent:

Français
17/03/2023
Faciliteer hybride vergaderingen (code opleiding IE-N-OPL.PLAN)

De digitalisering van vergaderingen neemt nu een belangrijke plaats in.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/03/2023    Docent:

Néerlandais
20/03/2023
Succesvolle onboarding van uw medewerkers (code opleiding IE-N-OUTPL.PLAN)

Het verwelkomen van een nieuwe medewerker begint bij het overwegen van het profiel dat u gaat werven.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/03/2023    Docent:

Néerlandais
20/03/2023
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/03/2023    Docent:

Néerlandais
21/03/2023
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/03/2023    Docent:

Néerlandais
21/03/2023
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/03/2023    Docent:

Français
21/03/2023
Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/03/2023    Docent:

Français
23/03/2023
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 23 & 24/03/2023    Docent:

Néerlandais
24/03/2023
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/03/2023    Docent:

Français
24/03/2023
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/03/2023    Docent:

Français
27/03/2023
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/03/2023    Docent:

Français
27/03/2023
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/03/2023    Docent:

Français
29/03/2023
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/03/2023    Docent:

Français
30/03/2023
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/03/2023    Docent:

Français
31/03/2023
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/03/2023    Docent:

Français
31/03/2023
Online samenwerken (code opleiding IE-N-INVL.KANTOOR)

Werken op afstand of in hybride modus is niet hetzelfde als samenwerken in dezelfde ruimte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/03/2023    Docent:

Néerlandais
03/04/2023
Hybride management (code opleiding IE-N-AGILE.TELE)

Deze hybride managementtraining geeft je de tools om deze uitdaging aan te gaan.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/04/2023    Docent:

Néerlandais
06/04/2023
Succesvolle evaluatiegesprekken (code opleiding IE-N-ENT.EVA)

Managementgesprekken over prestaties

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 06 & 07/04/2023    Docent:

Néerlandais
06/04/2023
Interdepartementale communicatie (code opleiding IE-N-INTERDEP.DYN)

Een specifieke methode gebaseerd op het invoeren van een “dienstverlening”-relatie tussen de verschillende afdelingen of diensten die binnen het bedrijf in netwerk functioneren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 06/04/2023    Docent:

Néerlandais
13/04/2023
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/04/2023    Docent:

Français
13/04/2023
De kooponderhandeling (code opleiding IE-N-KIEZEN.BESLIS)

Bedrijven verwerven elk jaar voor enkele miljoenen euro verschillende producten en diensten om aan hun operationele en functionele behoeften te voldoen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/04/2023    Docent:

Français
14/04/2023
Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Het hoeft niet langer te worden aangetoond dat de prestaties en het behalen van de doelstellingen van werknemers rechtstreeks verbonden zijn met hun welzijn.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/04/2023    Docent:

Néerlandais
17/04/2023
Non-verbale communicatie (code opleiding IE-N-NV.COMM)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/04/2023    Docent:

Néerlandais
18/04/2023
Lach je stress en angst uit (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Lachen is de gemakkelijkste en veiligste manier om een ​​persoon te verlichten of zelfs te bevrijden van stress en het ontstaan ​​van ziekten te voorkomen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/04/2023    Docent:

Français
18/04/2023
Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid (code opleiding IE-N-BURN.OUT)

Het re-integreren van een werknemer na een lange afwezigheid is vandaag een grote uitdaging voor bedrijven en voor samenleving.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18 & 19/04/2023    Docent:

Français
19/04/2023
Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf (code opleiding IE-N-COMP.MANAG)

Outboarden is de laatste stap in de reis van een medewerker en net zo belangrijk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/04/2023    Docent:

Néerlandais
20/04/2023
Succesvolle onboarding van uw medewerkers (code opleiding IE-N-OUTPL.PLAN)

Het verwelkomen van een nieuwe medewerker begint bij het overwegen van het profiel dat u gaat werven.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/04/2023    Docent:

Français
24/04/2023
Ontwikkel je flexibiliteit (code opleiding IE-N-PERSO.EFF)

Flexibiliteit is een essentieel onderdeel van emotionele intelligentie.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/04/2023    Docent:

Français
24/04/2023
Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek (code opleiding IE-N-ARGU.BEIN)

Het is tijd voor het jaarlijkse evaluatiegesprek.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/04/2023    Docent:

Néerlandais
25/04/2023
Zelf-coaching (code opleiding IE-A-SELFLEADER)

Tijdens de opleiding leert ieder deelnemer zichzelf te coachen, d.w.z. zichzelf beter te leren kennen en zijn eigen contraproductieve mechanismen te herkennen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/04/2023    Docent:

Néerlandais
26/04/2023
Online samenwerken (code opleiding IE-N-INVL.KANTOOR)

Werken op afstand of in hybride modus is niet hetzelfde als samenwerken in dezelfde ruimte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2023    Docent:

Français






TEAMPOWER - Avenue L. Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussels - BELGIUM - tel +32 (0)2 771 76 23 - fax +32 (0)2 772 18 42 - Legal & privacy - Contact