NEDERLANDS    FRANCAIS     LOGIN
 
 
Home SITEMAP

INFORMATIEAANVRAAG / CONTACTEER ONS

 



Al onze opleidingen
Print Winkel



 

Agenda van onze open opleidingen



Datum van de sessie
Opleiding
Taal
 
14/12/2020
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/12/2020    Docent:

Néerlandais
14/12/2020
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/12/2020    Docent: Anya Nijenhuis

Français
14/12/2020
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/12/2020    Docent:

Français
14/12/2020
Welzijn vinden door de Neurocognitieve Gedragsmethode (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/12/2020    Docent: Ulrike Hanig

Néerlandais
16/12/2020
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2020    Docent:

Français
16/12/2020
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2020    Docent:

Néerlandais
16/12/2020
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/12/2020    Docent:

Français
16/12/2020
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 16 & 17/12/2020    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Onderhandelingstechnieken voor managers (code opleiding IE-N-ONDERHAN)

De voorbereiding – het onderhandelen zelf – tot een akkoord komen of de onderhandeling stoppen – het implementeren van het akkoord

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/12/2020    Docent:

Français
17/12/2020
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/12/2020    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/12/2020    Docent:

Français
17/12/2020
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/12/2020    Docent:

Français
17/12/2020
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/12/2020    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/12/2020    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/12/2020    Docent:

Français
17/12/2020
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 17 & 18/12/2020    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/12/2020 pm    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/12/2020    Docent:

Néerlandais
17/12/2020
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/12/2020    Docent:

Français
17/12/2020
Systemische analyse ten dienste van het management (code opleiding IE-N-ANSYS)

Een organisatie is een levend organisme. Hoe kan men hiervan profiteren om de werking en de resultaten te verbeteren ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/12/2020    Docent: Ulrike Hanig

Néerlandais
18/12/2020
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/12/2020    Docent: Anya Nijenhuis

Français
18/12/2020
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/12/2020    Docent:

Néerlandais
18/12/2020
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/12/2020    Docent:

Français
18/12/2020
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/12/2020    Docent:

Néerlandais
18/12/2020
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/12/2020    Docent: Michel Decamps

Français
21/12/2020
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/12/2020    Docent:

Néerlandais
22/12/2020
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/12/2020    Docent:

Français
08/01/2021
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/01/2021    Docent:

Néerlandais
08/01/2021
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/01/2021    Docent:

Français
08/01/2021
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/01/2021    Docent:

Néerlandais
08/01/2021
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/01/2021    Docent:

Français
11/01/2021
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2021    Docent:

Français
11/01/2021
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2021    Docent:

Néerlandais
11/01/2021
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/01/2021    Docent:

Français
11/01/2021
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2021    Docent:

Français
11/01/2021
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2021    Docent:

Néerlandais
11/01/2021
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2021    Docent:

Français
11/01/2021
Social media en afstand nemen (code opleiding IE-N-SOCIALMED)

Wanneer we op de juiste wijze met de sociale media omgaan,helpt het om betrokken te blijven met onze professionele en/of privé contacten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/01/2021    Docent:

Néerlandais
12/01/2021
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/01/2021    Docent:

Néerlandais
12/01/2021
Manipulatie ontkrachten (code opleiding IE-N-MANIP.ONTKR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/01/2021    Docent:

Français
12/01/2021
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 12 & 13/01/2021    Docent:

Néerlandais
13/01/2021
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/01/2021    Docent:

Néerlandais
13/01/2021
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 13 & 14/01/2021    Docent:

Français
14/01/2021
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/01/2021    Docent:

Néerlandais
14/01/2021
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/01/2021    Docent:

Français
14/01/2021
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 14/01/2021 am    Docent:

Français
14/01/2021
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 14 & 15/01/2021    Docent:

Néerlandais
15/01/2021
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/01/2021    Docent:

Français
15/01/2021
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/01/2021    Docent:

Néerlandais
15/01/2021
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/01/2021    Docent:

Néerlandais
15/01/2021
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/01/2021    Docent:

Français
15/01/2021
Innoveren met Design Thinking (code opleiding IE-N-INNOV.DESIGN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/01/2021    Docent:

Français
15/01/2021
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/01/2021    Docent:

Français
18/01/2021
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/01/2021    Docent:

Français
18/01/2021
Onderhandelingstechnieken voor managers (code opleiding IE-N-ONDERHAN)

De voorbereiding – het onderhandelen zelf – tot een akkoord komen of de onderhandeling stoppen – het implementeren van het akkoord

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/01/2021    Docent:

Néerlandais
18/01/2021
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 25/01/2021    Docent:

Néerlandais
18/01/2021
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2021    Docent:

Néerlandais
18/01/2021
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2021    Docent:

Français
18/01/2021
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 18/01/2021    Docent:

Français
18/01/2021
Welzijn vinden door de Neurocognitieve Gedragsmethode (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/01/2021    Docent:

Français
19/01/2021
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/01/2021    Docent:

Français
19/01/2021
Strategisch management (code opleiding IE-N-STRAT.MAN)

Het is vaak nodig of zelfs vereist om voor een adequate positionering van onze activiteiten te zorgen om een ​​duurzame en efficiënte bedrijfsvoering te garanderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/01/2021    Docent:

Français
19/01/2021
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/01/2021    Docent:

Français
19/01/2021
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/01/2021    Docent:

Néerlandais
20/01/2021
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/01/2021    Docent:

Français
20/01/2021
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/01/2021    Docent:

Néerlandais
21/01/2021
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/01/2021    Docent:

Français
21/01/2021
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/01/2021    Docent:

Néerlandais
21/01/2021
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/01/2021    Docent:

Français
21/01/2021
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 21 & 22/01/2021    Docent:

Français
22/01/2021
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/01/2021    Docent:

Français
22/01/2021
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/01/2021    Docent:

Néerlandais
25/01/2021
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2021    Docent:

Néerlandais
25/01/2021
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2021    Docent:

Français
25/01/2021
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/01/2021    Docent:

Français
25/01/2021
Ontwikkel uw leidinggevende vaardigheden (code opleiding IE-N-LEID.VAARD)



Duur van de sessie: 6 J   Planning: 25 & 26/01 - 18 & 19/03 - 20 & 21/05/2021    Docent:

Français
25/01/2021
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2021    Docent:

Français
25/01/2021
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2021    Docent:

Néerlandais
25/01/2021
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/01/2021    Docent:

Néerlandais
26/01/2021
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/01/2021    Docent:

Français
26/01/2021
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/01/2021    Docent:

Néerlandais
26/01/2021
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/01/2021    Docent:

Français
27/01/2021
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2021    Docent:

Français
27/01/2021
Een krachtige boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

U herhaalt steeds dezelfde boodschap maar niemand herinnert het zich ? Ze zijn waarschijnlijk niet geraakt door de boodschap. Storytelling kan u helpen om meer impact te hebben.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2021    Docent: Marie Van den Berghe

Français
27/01/2021
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2021    Docent:

Néerlandais
27/01/2021
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2021    Docent:

Néerlandais
27/01/2021
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2021    Docent:

Français
27/01/2021
Systemische analyse ten dienste van het management (code opleiding IE-N-ANSYS)

Een organisatie is een levend organisme. Hoe kan men hiervan profiteren om de werking en de resultaten te verbeteren ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 27/01/2021    Docent:

Français
28/01/2021
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 28 & 29/01/2021    Docent:

Néerlandais
28/01/2021
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/01/2021    Docent:

Français
28/01/2021
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/01/2021    Docent:

Néerlandais
28/01/2021
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/01/2021    Docent:

Néerlandais
28/01/2021
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 28 & 29/01/2021    Docent:

Français
28/01/2021
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/01/2021    Docent:

Français
28/01/2021
Groepssynergieën creeren (code opleiding IE-N-SYNER)

Tools begrijpen en ontwikkelen om efficient te werken, met motivatie. 4 stappen om synergieën binnen de groep met succes te ontwikkelen en effectieve en duurzame resultaten te bereiken.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/01/2021    Docent:

Néerlandais
28/01/2021
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/01/2021    Docent:

Français
29/01/2021
De waarde van je werk laten (er)kennen (code opleiding IE-N-VALEUR)

Heb je tijd besteed aan het opzetten van een innovatief initiatief, maar niemand weet het ? Elke innovatie, ongeacht de grootte, impliceert veranderingen. En verandering vereist een echte interne communicatiestrategie.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/01/2021    Docent:

Français
29/01/2021
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/01/2021    Docent:

Français
29/01/2021
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/01/2021    Docent:

Néerlandais
29/01/2021
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/01/2021    Docent:

Français
29/01/2021
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/01/2021    Docent:

Néerlandais
01/02/2021
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/02/2021    Docent:

Néerlandais
01/02/2021
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 08/02/2021    Docent:

Français
01/02/2021
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2021    Docent:

Français
01/02/2021
Innoveren met Design Thinking (code opleiding IE-N-INNOV.DESIGN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2021    Docent:

Néerlandais
01/02/2021
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/02/2021    Docent:

Néerlandais
01/02/2021
Zelfmanagement door zelfhypnose (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Zelfmanagement en communicatie met behulp van zelfhypnose, taalhygiëne en hartcoherentietools: 3 tools om uw leven beter te managen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 08/02/2021    Docent: Marc Moers

Français
01/02/2021
Welzijn vinden door de Neurocognitieve Gedragsmethode (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/02/2021    Docent:

Néerlandais
02/02/2021
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/02/2021    Docent:

Français
02/02/2021
Ontwikkel uw leidinggevende vaardigheden (code opleiding IE-N-LEID.VAARD)



Duur van de sessie: 6 J   Planning: 02 & 03/02 - 01 & 02/04 - 03 & 04/06/2021    Docent:

Néerlandais
02/02/2021
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/02/2021    Docent:

Néerlandais
02/02/2021
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/02/2021    Docent:

Français
02/02/2021
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 02 & 03/02/2021    Docent:

Néerlandais
03/02/2021
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/02/2021    Docent:

Français
04/02/2021
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/02/2021    Docent:

Français
04/02/2021
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/02/2021    Docent:

Français
05/02/2021
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/02/2021    Docent:

Néerlandais
05/02/2021
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/02/2021    Docent:

Néerlandais
05/02/2021
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/02/2021    Docent:

Néerlandais
05/02/2021
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/02/2021    Docent:

Français
05/02/2021
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/02/2021    Docent:

Français
08/02/2021
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/02/2021    Docent:

Néerlandais
08/02/2021
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/02/2021    Docent:

Français
08/02/2021
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/02/2021    Docent:

Néerlandais
08/02/2021
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/02/2021    Docent:

Néerlandais
09/02/2021
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/02/2021    Docent:

Néerlandais
09/02/2021
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/02/2021    Docent:

Français
09/02/2021
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/02/2021 am    Docent:

Néerlandais
09/02/2021
Social media en afstand nemen (code opleiding IE-N-SOCIALMED)

Wanneer we op de juiste wijze met de sociale media omgaan,helpt het om betrokken te blijven met onze professionele en/of privé contacten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/02/2021    Docent:

Français
10/02/2021
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 10 & 11/02/2021    Docent:

Néerlandais
10/02/2021
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 10 & 11/02/2021    Docent:

Français
10/02/2021
De waarde van je werk laten (er)kennen (code opleiding IE-N-VALEUR)

Heb je tijd besteed aan het opzetten van een innovatief initiatief, maar niemand weet het ? Elke innovatie, ongeacht de grootte, impliceert veranderingen. En verandering vereist een echte interne communicatiestrategie.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2021    Docent:

Néerlandais
10/02/2021
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2021    Docent:

Néerlandais
10/02/2021
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2021    Docent:

Français
10/02/2021
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 10 & 11/02/2021    Docent:

Néerlandais
10/02/2021
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 10/02/2021    Docent:

Néerlandais
11/02/2021
Een krachtige boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

U herhaalt steeds dezelfde boodschap maar niemand herinnert het zich ? Ze zijn waarschijnlijk niet geraakt door de boodschap. Storytelling kan u helpen om meer impact te hebben.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/02/2021    Docent:

Néerlandais
11/02/2021
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/02/2021    Docent:

Français
11/02/2021
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/02/2021    Docent:

Néerlandais
11/02/2021
Systemische analyse ten dienste van het management (code opleiding IE-N-ANSYS)

Een organisatie is een levend organisme. Hoe kan men hiervan profiteren om de werking en de resultaten te verbeteren ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/02/2021    Docent:

Néerlandais
12/02/2021
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Français
12/02/2021
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Français
12/02/2021
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Néerlandais
12/02/2021
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Néerlandais
12/02/2021
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Français
12/02/2021
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Néerlandais
12/02/2021
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Néerlandais
12/02/2021
Groepssynergieën creeren (code opleiding IE-N-SYNER)

Tools begrijpen en ontwikkelen om efficient te werken, met motivatie. 4 stappen om synergieën binnen de groep met succes te ontwikkelen en effectieve en duurzame resultaten te bereiken.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/02/2021    Docent:

Français
15/02/2021
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/02/2021    Docent:

Français
18/02/2021
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/02/2021    Docent:

Néerlandais
18/02/2021
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/02/2021    Docent:

Français
22/02/2021
Onderhandelingstechnieken voor managers (code opleiding IE-N-ONDERHAN)

De voorbereiding – het onderhandelen zelf – tot een akkoord komen of de onderhandeling stoppen – het implementeren van het akkoord

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/02/2021    Docent:

Français
22/02/2021
Manipulatie ontkrachten (code opleiding IE-N-MANIP.ONTKR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/02/2021    Docent:

Néerlandais
22/02/2021
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/02/2021    Docent:

Français
22/02/2021
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/02/2021    Docent:

Néerlandais
22/02/2021
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/02/2021    Docent:

Néerlandais
22/02/2021
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/02/2021    Docent:

Français
22/02/2021
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/02/2021    Docent:

Néerlandais
24/02/2021
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2021    Docent:

Néerlandais
24/02/2021
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2021    Docent:

Français
24/02/2021
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2021    Docent:

Néerlandais
24/02/2021
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/02/2021    Docent:

Français
24/02/2021
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2021    Docent:

Néerlandais
24/02/2021
Strategisch management (code opleiding IE-N-STRAT.MAN)

Het is vaak nodig of zelfs vereist om voor een adequate positionering van onze activiteiten te zorgen om een ​​duurzame en efficiënte bedrijfsvoering te garanderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2021    Docent:

Néerlandais
24/02/2021
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 24 & 25/02/2021    Docent:

Néerlandais
24/02/2021
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/02/2021    Docent:

Français
25/02/2021
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/02/2021    Docent:

Français
25/02/2021
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/02/2021    Docent:

Néerlandais
25/02/2021
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 25/02/2021    Docent:

Français
26/02/2021
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Néerlandais
26/02/2021
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Néerlandais
26/02/2021
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Français
26/02/2021
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Français
26/02/2021
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Néerlandais
26/02/2021
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Néerlandais
26/02/2021
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/02/2021    Docent:

Néerlandais
01/03/2021
Onderhandelingstechnieken voor managers (code opleiding IE-N-ONDERHAN)

De voorbereiding – het onderhandelen zelf – tot een akkoord komen of de onderhandeling stoppen – het implementeren van het akkoord

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/03/2021    Docent:

Néerlandais
01/03/2021
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/03/2021    Docent:

Français
01/03/2021
Strategisch management (code opleiding IE-N-STRAT.MAN)

Het is vaak nodig of zelfs vereist om voor een adequate positionering van onze activiteiten te zorgen om een ​​duurzame en efficiënte bedrijfsvoering te garanderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/03/2021    Docent:

Français
01/03/2021
Manipulatie ontkrachten (code opleiding IE-N-MANIP.ONTKR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/03/2021    Docent:

Français
02/03/2021
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/03/2021    Docent:

Néerlandais
02/03/2021
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/03/2021    Docent:

Français
03/03/2021
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/03/2021    Docent:

Néerlandais
03/03/2021
Verkoop op beurzen (stand) (code opleiding IE-N-PERF.BEURZEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/03/2021    Docent:

Français
03/03/2021
Uw verkoopteams motiveren, een « must » ! (code opleiding IE-N-MUST)

Om de verkoop en de consument van het merk te kunnen motiveren, moet men goed plannen en een uitmuntende inzet vooropstellen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 03/03/2021    Docent:

Néerlandais
03/03/2021
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 03 & 04/03/2021    Docent:

Français
04/03/2021
Project management (code opleiding IE-N-PROJECT)

Hoe een efficiënte projectmanager zijn en een projectgroep leiden?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 04 & 05/03/2021    Docent:

Néerlandais
04/03/2021
Stressbeheer en zelfbeheersing (code opleiding IE-N-Dtressbeheer)

Beheers uw capaciteiten en hou uw stress onder controle ten overstaan van de verplichtingen van het werk.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/03/2021    Docent:

Néerlandais
04/03/2021
Klantgerichtheid (code opleiding IE-N-KLANT-NL)

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/03/2021    Docent:

Français
04/03/2021
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 04/03/2021    Docent:

Français
05/03/2021
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Néerlandais
05/03/2021
De waarde van je werk laten (er)kennen (code opleiding IE-N-VALEUR)

Heb je tijd besteed aan het opzetten van een innovatief initiatief, maar niemand weet het ? Elke innovatie, ongeacht de grootte, impliceert veranderingen. En verandering vereist een echte interne communicatiestrategie.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Français
05/03/2021
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Français
05/03/2021
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Français
05/03/2021
Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier (code opleiding IE-N-ANAL.PROBL)

De vragen zijn de antwoorden ...

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Néerlandais
05/03/2021
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Français
05/03/2021
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Français
05/03/2021
Social media en afstand nemen (code opleiding IE-N-SOCIALMED)

Wanneer we op de juiste wijze met de sociale media omgaan,helpt het om betrokken te blijven met onze professionele en/of privé contacten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/03/2021    Docent:

Néerlandais
08/03/2021
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2021    Docent:

Français
08/03/2021
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 15/03/2021    Docent:

Néerlandais
08/03/2021
Verkoop in de winkel (code opleiding IE-N-VERK.WINK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2021    Docent:

Néerlandais
08/03/2021
De overtuigingssleutels (code opleiding IE-N-OVERT.SLEUT)

U heeft er genoeg van, door gebrek aan doeltreffendheid, zaken te mislopen en op afspraak te gaan zonder dat het enig resultaat oplevert ? Maak het verschil en overtuig uw klanten !

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2021    Docent:

Français
08/03/2021
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 08/03/2021    Docent:

Français
09/03/2021
Klachtenbehandeling (code opleiding IE-N-KLACHT.BEH)

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/03/2021    Docent:

Néerlandais
09/03/2021
Professioneel telefonisch onthaal (code opleiding IE-N-TEL.ONTH.)

De kwaliteit van het telefonisch onthaal verhogen het efficiënt behandelen van klachten

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/03/2021    Docent:

Français
09/03/2021
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/03/2021    Docent:

Français
09/03/2021
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 09 & 10/03/2021    Docent:

Néerlandais
11/03/2021
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/03/2021    Docent:

Néerlandais
11/03/2021
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/03/2021    Docent:

Néerlandais
11/03/2021
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 11 & 12/03/2021    Docent:

Français
11/03/2021
Samenwerken met LEGO Serious Play (code opleiding IE-N-LEGO.SERPL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 11/03/2021    Docent:

Français
12/03/2021
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/03/2021    Docent:

Français
12/03/2021
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 12/03/2021    Docent:

Français
15/03/2021
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/03/2021    Docent:

Français
15/03/2021
Kunnen loslaten en afstand nemen (code opleiding IE-N-AFST.NEMEN)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/03/2021    Docent:

Néerlandais
15/03/2021
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/03/2021    Docent:

Français
15/03/2021
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/03/2021    Docent:

Néerlandais
15/03/2021
Groepssynergieën creeren (code opleiding IE-N-SYNER)

Tools begrijpen en ontwikkelen om efficient te werken, met motivatie. 4 stappen om synergieën binnen de groep met succes te ontwikkelen en effectieve en duurzame resultaten te bereiken.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/03/2021    Docent:

Néerlandais
15/03/2021
Welzijn vinden door de Neurocognitieve Gedragsmethode (code opleiding IE-N-WELZIJN)

Bent u op zoek naar motivaties of wilt u vooral uw stressniveau op het werk verminderen ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 15 & 16/03/2021    Docent:

Français
16/03/2021
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/03/2021    Docent:

Néerlandais
16/03/2021
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/03/2021    Docent:

Français
16/03/2021
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/03/2021    Docent:

Néerlandais
16/03/2021
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/03/2021    Docent:

Néerlandais
17/03/2021
Feedback, een management tool (code opleiding IE-N-FEEDBACK)

Hoe verschaf ik voortdurend feedback op een open en constructieve manier ? De hulpprogramma's voor de voorbereiding van een feedback onderhoud ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/03/2021    Docent:

Néerlandais
17/03/2021
Leidinggeven op afstand (code opleiding IE-N-MAN.AFST)

Het kader van werken op afstand, dat éénieder wordt geacht te eerbiedigen, kennen en kunnen overbrengen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 17/03/2021    Docent:

Français
18/03/2021
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 18 & 19/03/2021    Docent:

Français
22/03/2021
Op een constructieve wijze confronteren (code opleiding IE-N-CONFRONT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/03/2021    Docent:

Français
22/03/2021
Uw creatief leadership ontwikkelen (code opleiding IE-N-CREA.LEADER)

Bevelen, managen door een schrikbewind, extreme controles uitvoeren … klinken deze managementsstijlen ouderwets in uw oren ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/03/2021    Docent:

Français
22/03/2021
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 22/03/2021    Docent:

Néerlandais
23/03/2021
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/03/2021    Docent:

Français
23/03/2021
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/03/2021    Docent:

Néerlandais
24/03/2021
Innoveren met Design Thinking (code opleiding IE-N-INNOV.DESIGN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/03/2021    Docent:

Français
24/03/2021
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 24/03/2021    Docent:

Français
25/03/2021
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics) (code opleiding IE-N-VERKOOP)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/03/2021    Docent:

Néerlandais
25/03/2021
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/03/2021    Docent:

Néerlandais
25/03/2021
Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden (code opleiding IE-N-COMM.BED)

Doeltreffende interpersoonlijke communicatie is het startpunt van elke commerciële activiteit.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/03/2021    Docent:

Français
25/03/2021
Zelfvertrouwen (code opleiding IE-N-ZELF.VERTR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 25 & 26/03/2021    Docent:

Français
26/03/2021
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/03/2021    Docent:

Français
26/03/2021
Samenwerken in Open Space (code opleiding IE-N-COLL.OPENSP)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/03/2021    Docent:

Néerlandais
26/03/2021
Beheer je angst (code opleiding IE-N-ANGST)

Het is niet gemakkelijk om je angsten toe te geven. Zeker in de professionele context, waar ze direct gelijkgesteld worden met zwakte.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/03/2021    Docent:

Néerlandais
29/03/2021
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/03/2021    Docent:

Français
29/03/2021
Clean Desk (code opleiding IE-N-CLEAN.DESK)

Een slordig bureau is niet enkel nefast voor de efficiëntie, het brengt ook stress met zich mee.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/03/2021 am    Docent:

Français
29/03/2021
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 29 & 30/03/2021    Docent:

Néerlandais
30/03/2021
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/03/2021    Docent:

Néerlandais
30/03/2021
Stressbeheer in Open Space (code opleiding IE-N-STRESS.OPEN)

Een werkplek in open space wordt dikwijls als nachtmerrie en bron van stress ervaren. Werken in open space is iets dat moet aangeleerd worden en het vergt de eerbiediging van enkele eenvoudige maar essentiële regels.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 30/03/2021    Docent:

Français
31/03/2021
Een krachtige boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

U herhaalt steeds dezelfde boodschap maar niemand herinnert het zich ? Ze zijn waarschijnlijk niet geraakt door de boodschap. Storytelling kan u helpen om meer impact te hebben.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/03/2021    Docent: Marie Van den Berghe

Français
31/03/2021
Professionaliseer uw netwerk (code opleiding IE-N-PROF.NETW)

Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/03/2021    Docent:

Néerlandais
31/03/2021
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/03/2021    Docent:

Français
31/03/2021
Systemische analyse ten dienste van het management (code opleiding IE-N-ANSYS)

Een organisatie is een levend organisme. Hoe kan men hiervan profiteren om de werking en de resultaten te verbeteren ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 31/03/2021    Docent:

Français
01/04/2021
Efficiënte vergaderingstechnieken (code opleiding IE-N-VERGADER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/04/2021    Docent:

Néerlandais
01/04/2021
Change Management (code opleiding IE-N-CHANGE.DDT)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/04/2021    Docent:

Néerlandais
01/04/2021
Enneagram (code opleiding IE-N-ENNEA.GRAM)

Doorheen deze opleiding, zult u de gelegenheid krijgen om een krachtig tool te ontdekken om uzelf beter te leren kennen en uw potentieel te waarderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 01/04/2021    Docent:

Français
01/04/2021
De attitude van coach in mijn leven als manager (code opleiding IE-N-ATTIT.COACH)

Zijn team begeleiden naar meer autonomie, communicatie toepassen door bevraging.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 01 & 02/04/2021    Docent:

Français
02/04/2021
Beter communiceren dankzij NLP (code opleiding IE-N-COMM.PNL)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/04/2021    Docent:

Français
02/04/2021
Innoveren met Design Thinking (code opleiding IE-N-INNOV.DESIGN)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/04/2021    Docent:

Néerlandais
02/04/2021
Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen (code opleiding IE-NL-VERPUNT)

Een uitstekende gedragscode van het personeel aanbieden op de verkooppunten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 02/04/2021    Docent:

Néerlandais
05/04/2021
Werken in open space (code opleiding IE-N-OPEN.SPACE)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 05/04/2021    Docent:

Français
08/04/2021
Succesvolle prospectie (code opleiding IE-N-SUCC.PROSP)

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 08 & 09/04/2021    Docent:

Français
09/04/2021
MBTI - Myers Briggs Type Indicator (code opleiding IE-N-MBTI)

Zichzelf beter kennen om elkaar beter te kunnen begrijpen en om beter te communiceren

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/04/2021    Docent:

Néerlandais
09/04/2021
Basics van de communicatie (code opleiding IE-N-COMM.BASICS)

Back to the basics : hoe kan ik mijn communicatie in alle situaties optimaal inzetten ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/04/2021    Docent:

Français
09/04/2021
Omgaan met agressief gedrag (code opleiding IE-N-AGRES)

Zijn gedrag op een efficiënte manier aanpassen om het hoofd te bieden aan agressiviteit door zijn emoties te beheersen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/04/2021    Docent:

Néerlandais
09/04/2021
Telewerken 3.0 (code opleiding IE-N-TELEWORK.NL)

Evenwichtig werk « in alle soepelheid en nauwgezetheid » om een stijgende professionele tevredenheid te ontwikkelen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/04/2021    Docent:

Néerlandais
09/04/2021
Social media en afstand nemen (code opleiding IE-N-SOCIALMED)

Wanneer we op de juiste wijze met de sociale media omgaan,helpt het om betrokken te blijven met onze professionele en/of privé contacten.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 09/04/2021    Docent:

Français
15/04/2021
Een krachtige boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-STORY.TELL)

U herhaalt steeds dezelfde boodschap maar niemand herinnert het zich ? Ze zijn waarschijnlijk niet geraakt door de boodschap. Storytelling kan u helpen om meer impact te hebben.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2021    Docent:

Néerlandais
15/04/2021
Profileer uw prospects via BANK™ (code opleiding IE-N-BANK)



Duur van de sessie: 1 J   Planning: 15/04/2021    Docent:

Néerlandais
16/04/2021
Wees de ambassadeur van uw bedrijf (code opleiding IE-N-AMB.BEDRIJF)

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/04/2021    Docent:

Néerlandais
16/04/2021
Emotionele intelligentie (code opleiding IE-N-EMOT.INTEL)

Evalueer en ontwikkel uw emotionele intelligentie: toepassingen in uw onderneming

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/04/2021    Docent:

Français
16/04/2021
Menselijke factor bij de digitale transformatie (code opleiding IR-N-DIGIT)

« We gaan momenteel door een onvoorspelbare, turbulente periode met veel veranderingen waar we niet altijd goed op voorbereid zijn …

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 16/04/2021    Docent:

Néerlandais
19/04/2021
Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen (code opleiding IE-N-ASSERT)

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/04/2021    Docent:

Néerlandais
19/04/2021
Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen (code opleiding IE-N-CONFLICT)

Aanvaarden dat conflicten bestaan – Constructief en doelgericht managen van conflicten – Begrijpen dat conflicten ook positieve gevolgen kunnen hebben

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 26/04/2021    Docent:

Français
19/04/2021
Time & Priority Management (code opleiding IE-N-TIJDSBEHEER)

Beheer uw persoonlijke organisatie en tijd en leer prioriteiten stellen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/04/2021    Docent:

Néerlandais
19/04/2021
Strategisch management (code opleiding IE-N-STRAT.MAN)

Het is vaak nodig of zelfs vereist om voor een adequate positionering van onze activiteiten te zorgen om een ​​duurzame en efficiënte bedrijfsvoering te garanderen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 19/04/2021    Docent:

Néerlandais
19/04/2021
Marketing in het digitale tijdperk (code opleiding IE-N-MARK.DIGIT)

Zijn positionering optimaliseren en zich kenbaar maken : SEO, SEA, Display, RTB.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 20/04/2021    Docent:

Néerlandais
19/04/2021
Zelfmanagement door zelfhypnose (code opleiding IE-N-ZELFHYP)

Zelfmanagement en communicatie met behulp van zelfhypnose, taalhygiëne en hartcoherentietools: 3 tools om uw leven beter te managen.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 19 & 26/04/2021    Docent: Marc Moers

Français
20/04/2021
De waarde van je werk laten (er)kennen (code opleiding IE-N-VALEUR)

Heb je tijd besteed aan het opzetten van een innovatief initiatief, maar niemand weet het ? Elke innovatie, ongeacht de grootte, impliceert veranderingen. En verandering vereist een echte interne communicatiestrategie.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/04/2021    Docent:

Néerlandais
20/04/2021
De Nieuwe Manager (code opleiding IE-N-NIEUW.MANAGER)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/04/2021    Docent:

Néerlandais
20/04/2021
Uw medewerkers inspireren (code opleiding IE-N-INSPIR.MEDEW)

Inspireer vertrouwen naar collega's en klanten toe.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/04/2021    Docent:

Néerlandais
20/04/2021
Transactionele analyse voor managers (code opleiding IE-N-ANAL.TRANS)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 20 & 21/04/2021    Docent:

Français
20/04/2021
Ontwikkel uw verkoopruimte (code opleiding IE-N-VERUIM)

Het interieurontwerp van een commerciële ruimte is uw visitekaartje, in drie dimensies. Het geeft informatie over de strategie van u bedrijf en communiceert uw doelstellingen en waarden.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 20/04/2021    Docent:

Néerlandais
21/04/2021
Vertrouwensrelatie opbouwen (code opleiding IE-N-VERTOUW)

Wanneer u effectief wil adviseren en op een zodanige manier wil communiceren date r een vertrouwensrelatie gecreeerd wordt, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig om een vertrouwensrelatie op te bouwen

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 21/04/2021    Docent:

Néerlandais
22/04/2021
Marketing voor non-marketeers (code opleiding IE-N-MARKETING ESSEN)

Vanuit een herkenbare context, zullen op een zeer pragmatische wijze essentiële onderdelen uit de marketing overlopen worden.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/04/2021    Docent:

Français
22/04/2021
Manipulatie ontkrachten (code opleiding IE-N-MANIP.ONTKR)



Duur van de sessie: 2 J   Planning: 22 & 23/04/2021    Docent:

Néerlandais
23/04/2021
Een moeilijke boodschap overbrengen (code opleiding IE-N-MOEIL.BOOD)

Het is steeds moeilijk iets aan iemand te zeggen wat hem zou kunnen kwetsen. Het niet zeggen betekent dat men zijn probleem negeert en dat men hem de kans niet geeft zich bewust te worden van het probleem

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 23/04/2021    Docent:

Français
26/04/2021
Team management (code opleiding IE-N-TEAM.MAN)

Een team tot de hoogste prestaties leiden, het potentieel en de motivatie van zijn medewerkers ontwikkelen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 26 & 27/04/2021    Docent:

Néerlandais
26/04/2021
Afspraken maken via de telefoon (code opleiding IE-N-TEL.ASPR)

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2021    Docent:

Néerlandais
26/04/2021
Beter luisteren om beter te verkopen (code opleiding IE-N-LUIST.VERK)

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2021    Docent:

Français
26/04/2021
Groepssynergieën creeren (code opleiding IE-N-SYNER)

Tools begrijpen en ontwikkelen om efficient te werken, met motivatie. 4 stappen om synergieën binnen de groep met succes te ontwikkelen en effectieve en duurzame resultaten te bereiken.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 26/04/2021    Docent:

Français
27/04/2021
Crisis management (code opleiding IE-N-CRISIS)

Crisis begrijpen, passende gedrag verwerven en hulpmiddelen gebruiken om de crisis effectief en menselijk beheren.

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 27 & 28/04/2021    Docent:

Néerlandais
28/04/2021
Beïnvloeden en overtuigen (code opleiding IE-N-BEIN.OVERT)

Beheers de argumentatietechnieken en interpersoonlijke vaardigheden om uw ideeën aan uw gesprekspartner te verkopen en hem te overtuigen

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 28 & 29/04/2021    Docent:

Néerlandais
28/04/2021
Het Nieuwe Werken : NWoW (code opleiding IE-N-NWoW)

Keep calm and don't stress !!!

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 28/04/2021    Docent:

Français
28/04/2021
Spreken in het openbaar en presentatietechnieken (code opleiding IE-N-PRES.SKILLS)

Hoe overtuigend klinken tijdens uw presentaties of voordrachten in het openbaar ?

Duur van de sessie: 2 J   Planning: 28 & 29/04/2021    Docent:

Français
29/04/2021
Generatiemanagement (code opleiding IE-N-GEN.MAN)

Kansen en mogelijkheden van de verschillende generaties

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2021    Docent:

Néerlandais
29/04/2021
Absenteïsme (code opleiding IE-N-ABSENT)

Absenteïsmebeleid is vaak een noodzaak en maakt deel uit van het totale managementbeleid.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2021    Docent:

Français
29/04/2021
Empathie en actief luisteren (code opleiding IE-N-EMPATHIE)

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen.

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2021    Docent:

Néerlandais
29/04/2021
Social Selling (code opleiding IE-N-SOCIAL.SELL)

Wees efficiënter in uw « Social Selling » (hoe klanten en prospecten vinden, hen informeren, ontwikkelen en met hen interactie voeren)

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2021    Docent:

Français
29/04/2021
Hoe uw communicatieplan opstellen (code opleiding IE-N-COMPLANNL)

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Duur van de sessie: 1 J   Planning: 29/04/2021    Docent:

Néerlandais






TEAMPOWER - Avenue L. Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussels - BELGIUM - tel +32 (0)2 771 76 23 - fax +32 (0)2 772 18 42 - Legal & privacy - Contact